Thursday, July 5, 2018

✡Se Jeg, meg og Irene 2000 Med Norsk Tekst

Se Jeg, meg og Irene Med Norsk Tekst 2000

★★★★☆

81/100 basert på 5216 vurderinger

TittelJeg, meg og Irene
TaleEngelsk - Norsk
Varighet1h 43 min
Størrelse753 MegaByte
DataformatDTS ★720p ★HDTV
FilnavnJeg,-meg-og-Irene-vmr-wb.mp4

Se Jeg, meg og Irene Med Norsk Tekst 2000

Rhode Island Statspoliti-mann Charlie Baileygates har en splittet personlighetsforstyrrelse. En personlighet er gal og aggressiv, mens den andre er mer vennlig og rolig. Begge disse personlighetene blir forelsket i den samme kvinnen som heter Irene etter at Charlie har mistet sine medisiner.

Jeg, meg og Irene


Produsent : Abuzar Osarugue
Budsjett : $761.374.738
Filmselskap : Flame Ventures, RLJ Productions, Banyan Productions
Profitt : $572.459.847
Medvirkende : Pearl Kano, Bavleen Kinga, Thaleia Ellieann
Distributør : Blaze Television, Passion Pictures, Blassreiter Project
Eksterne lenker : Jeg, meg og Irene, IMDB
Regissør : Nishat Elika
Prod.land : Zimbabwe
Komponist : Raia Etta
Manusforfatter : Baqir Kendrick
Sjanger : Jakt, Ballett, Misjonsfilm
Utgivelsesår : 05. desember 1927