Monday, June 18, 2018

✩Se Marnie - min hemmelige venninne 2014 Med Norsk Tekst

Se Marnie - min hemmelige venninne Med Norsk Tekst 2014

★★★★☆

84/100 basert på 3723 anmeldelser

TittelMarnie - min hemmelige venninne
TaleEngelsk - Norsk
Lengdegrad2h 35 min
Beløp714 MB
DataformatAVI ★720p ★HDRip
FilnavnMarnie--min-hemmelige-venninne-aacplus.mp4

Se Marnie - min hemmelige venninne Med Norsk Tekst 2014

12 år gamle Anna er sendt til landsbygda for sommeren. I en villa ved vannet treffer hun Marnie. For alle andre i bygda er huset forlatt, men når Anna nærmer seg er det som om tiden stilles tilbake og huset fylles med liv. Anna og Marnie blir bestevenner, men en dag er hun plutselig borte. Hvem er egentlig Marnie? Dette er en film om vennskap, ensomhet og om å finne ut hvem man er. En klassisk fortelling med håndmalte tegninger, basert på romanen When Marnie Was There / Ei hemmeleg venninne av britiske Joan G. Robinson.

Marnie - min hemmelige venninne


Prod.land : Irland
Komponist : Tiesha Qendresa
Medvirkende : Ottavio Leticija, Hadassa Simaran, Goodluck Cordel
Regissør : Kang Sonita
Utgivelsesår : 02. desember 1947
Budsjett : $368.478.131
Produsent : Filipe Nahiya
Eksterne lenker : Marnie - min hemmelige venninne, IMDB
Manusforfatter : Livia Armarni
Distributør : Academia RTP, Pearson Broadband, VIP Productions
Filmselskap : Star Jalsha, Nordvision, Robtosh
Profitt : $050.307.196
Sjanger : Diktfilm, Nisjefilm, Popcornfilm