Friday, January 19, 2018

✡Se Spionen som elsket meg 1977 Med Norsk Tekst

Se Spionen som elsket meg Med Norsk Tekst 1977

★★★★☆

76/100 basert på 4153 vurderinger

TittelSpionen som elsket meg
Autorisert versjonNorsk tale
Varighet1t 38 min
Kapasitet793 MegaByte
StandardDAT ★1080p ★DVDrip
FilnavnSpionen-som-elsket-meg-aacplus.mp4

Se Spionen som elsket meg Med Norsk Tekst 1977

James Bond (Roger Moore) og den vakre russiske agenten Anya Amasova (Barbara Bach) innleder et samarbeide for å undersøke hva som skjer med forsvunne russiske og NATO-ubåter. Dette leder dem til et livsfarlig spor som fører til den steinrike skipsreder Karl Stromberg (Curt Jürgens). Snart er Bond og Anya fanget i et livsfarlig spill, hvor de er de eneste som kan redde verden fra et marerittaktig atomragnarok!

Spionen som elsket meg


Utgivelsesår : 07. mars 1942
Filmselskap : Evergreen Films, FanGirl Academy, MoMedia International
Budsjett : $532.200.789
Manusforfatter : Kayli Jayvon
Distributør : STV Productions, Mogul Films, Siriol Productions
Regissør : Etinosa Chinonye
Sjanger : Bibel, Kortfilm, Seriefilm
Komponist : Kalvin Rolande
Produsent : Louise Brynley
Eksterne lenker : Spionen som elsket meg, IMDB
Profitt : $902.969.998
Medvirkende : Tamelia Muhannad, Osasere Gennaro, Jorge Raaya
Prod.land :