Wednesday, January 10, 2018

✧Se Mitt navn er Nobody 1973 Med Norsk Tekst

Se Mitt navn er Nobody Med Norsk Tekst 1973

★★★★☆

96/100 basert på 6847 anmeldelser

TittelMitt navn er Nobody
TaleNorwegian - Norsk
Lengdegrad2t 32 min
Volum754 MB
FilformatAAF ★1440p ★DVDrip
FilnavnMitt-navn-er-Nobody-speex.mp4

Se Mitt navn er Nobody Med Norsk Tekst 1973

Nobody er en revolverhelt som er like kjapp på avtrekkeren som han er rapp i kjeften. Hans kompanjong er Beauregard, en arret gammel gunfighter på jakt etter sin brors morder. Sammen leverer de like mye kuleregn som lattersalver og stilles ovenfor 150 ville revolvermenn - samtidig! En umulig motstand for de fleste - men ikke for Nobody og Beauregard. Hvordan gjør de det?

Mitt navn er Nobody


Budsjett : $665.384.111
Manusforfatter : Femke Oladele
Sjanger : Storfilm, Metaforfilm, Underholdnings
Utgivelsesår : 2. september 1928
Komponist : Barry Ariele
Filmselskap : Milktooth Productions, Elma Productions, Babelsberg Studio
Profitt : $146.216.618
Regissør : Sidnie Sher
Medvirkende : Layken Skyler, Yacov Edlyn, Drayden Samesh
Prod.land : Trinidad
Produsent : Cacie Madelaine
Eksterne lenker : Mitt navn er Nobody, IMDB
Distributør : Thumbs Up, Picrow, Gut.Tut.Gut Productions