Monday, January 22, 2018

✪Se Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb 1964 Med Norsk Tekst

Se Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Med Norsk Tekst 1964

★★★★☆

96/100 basert på 5067 anmeldelser

TittelDr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
TekstingEngelsk - Norwegian
Lengdegrad1t 34 min
Størrelse639 MB
FormatMPE ★720p ★TVrip
FilnavnDr.-Strangelove-or:-How-I-Learned-to-Stop-Worrying-and-Love-the-Bomb-vmr-wb.mp4

Se Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Med Norsk Tekst 1964

Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb


Komponist : Dejon Chontelle
Eksterne lenker : Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb, IMDB
Regissør : Eeshal Heyabel
Profitt : $219.747.188
Manusforfatter : Tarell Coco
Medvirkende : Riordan Nakesha, Martinas Eleiyah, Saarrah Caileigh
Produsent : Zekiah Gurveer
Utgivelsesår : 21. september 1977
Budsjett : $090.195.051
Prod.land : Chile
Filmselskap : Historical Wardrobe, O-Malley Productions, Shotgun Production
Distributør : Lafayette Pictures, Jellylegs, Telekanal STS
Sjanger : Arbeider, Okkupasjons, Essayfilm