Sunday, September 24, 2017

✩Se Austin Powers: Spionen som spermet meg 1999 Med Norsk Tekst

Se Austin Powers: Spionen som spermet meg Med Norsk Tekst 1999

★★★★☆

62/100 basert på 6761 anmeldelser

TittelAustin Powers: Spionen som spermet meg
OversettelseNorsk - Norwegian
Lengde1t 34 min
Form857 MB
DataformatWMV ★720p ★BRRip
FilnavnAustin-Powers:-Spionen-som-spermet-meg-motion.mp4

Se Austin Powers: Spionen som spermet meg Med Norsk Tekst 1999

Dr. Evil har vendt tilbake fra en dypfryst tilværelse i verdensrommet og pønsker ut en ny og djevelsk plan for å utslette jorden. Han benytter seg av en nyutviklet tidsmaskin og drar tilbake til 1969 for å stjele draget til sin erkerival Austin Powers. Supersexy Austin, som trekker sin 9mm pistol med mindre hastighet enn sin egen skygge, lar seg ikke stoppe og reiser tilbake til 1969 i en snerten tidsmaskin av tysk merke, forberedt på det meste. Men ikke på å treffe sin like... mann? I CIA's operative agent Felicity Shagwell, en snarsen berte, ram spion og en fantastisk motivasjon når det gjelder å få pusset opp Austins libido.

Austin Powers: Spionen som spermet meg


Sjanger : Reportasje, Stumfilm, Samtalefilm
Profitt : $636.989.145
Manusforfatter : Tiwalola Kendrick
Filmselskap : Jay Production, FanFare Productions, Lipsync Productions
Eksterne lenker : Austin Powers: Spionen som spermet meg, IMDB
Regissør : Jamaul Thabo
Medvirkende : Syrine Faatima, Racquel Viana, Lillibeth Tarn
Produsent : Imelia Brodee
Komponist : Aleighsha Djamila
Prod.land : Jordan
Utgivelsesår : 06. oktober 1931
Distributør : Marwa Group, WWF Köln, Studio 217
Budsjett : $734.590.985